[Horus Heresy] Primarchs Series - XVII - Sanguinius: The Great Angel de Chris Wraight
Page 1 sur 1 • Partagez
[Horus Heresy] Primarchs Series - XVII - Sanguinius: The Great Angel de Chris Wraight
Dix-septième volume d'une série dérivée de l'Horus Heresy, 18 tomes au total, 1 par Primarque.
Présentation:
Edition Limitée:
Présentation:
==> Sanguinius: The Great Angel Hardback Sanguinius is the Great Angel, most beloved of all the primarchs, his mighty exploits celebrated throughout the entire Imperium as the Crusade expands into the void. And yet the origins of his Legion are shrouded in mystery and rumour, his unique physical form is an enigma, and his perilous home world remains off-limits to all but his own secretive people. When a discredited remembrancer arrives with the expeditionary fleets to chronicle the primarch’s deeds, he has to work hard to uncover the truth behind the legends. As he accompanies the IX Legion to war against the enemies of the Emperor, the curious scholar comes to learn much more than he expected – not just about the subjects of his study, but also the nature of the Imperium itself.
288 pages • Novembre 2022 • ISBN 9781800262768 • Illustration par Mikhail Savier |
Edition Limitée:
Nico. Admin - Messages : 10494
Re: [Horus Heresy] Primarchs Series - XVII - Sanguinius: The Great Angel de Chris Wraight
Le résumé fait envie, et en plus c'est écrit par Wraight. Vivement la VF!
J'étais là, le jour où Horus a tué l'Empereur...
Pour la liste de mes coups de cœur, mes coups de gueule et aussi mes coups de flemme, c'est ici que ça se passe !
Historiae Imperiales Titi Space Marine - Messages : 292
Re: [Horus Heresy] Primarchs Series - XVII - Sanguinius: The Great Angel de Chris Wraight
Bonjour,
Avez-vous une idée de la période de sortie pour la VF ?
Merci
Avez-vous une idée de la période de sortie pour la VF ?
Merci